fredag 13 november 2009

Fredag den 13:e

Ja jag e vidskeplig ganska mycket faktiskt, aldrig gå under stegar, aldrig lägga nycklar på bordet, inte gå på a-brunnar, om jga gör ett bra salg på golfbanan måste jag spela på samma peg eller alltid ha handsken i samma ficka när jag puttar o på morgonen så åker jag samma rulltrappa från tunnelbanan när jag ska till jobbet OM det gick bra dagen innan. Ja ajg vet min hjärna kan vara lite överaktiv ibland. Så idag e jag lite extra noggran, vet inte om jag ska äta kyckling ikväll det är ändå den 13:e kanske dagen då d e fel på kycklingen :) Bäst att satsa på biff istället :)
Min mamma e ju levande bevis på att fredag den 13:e e otursdag hon lyckades ha av 2 framtänder när hon tuggade på läkerol och bröt armen när hon dansade på kvällen så där ser ni. Var försiktiga idag.
(okej jag tar i lite extra nu)

Idag blir en bra dag iallafall, ljuvliga I kommer hit från Istanbull kanske blir en sväng med henne på stan sen ikväll är det lite kalas för lilla mig och välkommenhemparty för I (hon e iofs i Sverige typ 1 gång i månaden men det ska ändå firas :) ) Hursom helst så blir d middag på en thairestaurang som ska vara riktigt bra. Ska bli väldigt trevligt! Vi får se om vi får storbesök från Örebro också eller om det blir lite mindre besök eller om det inte blir något alls. Det vet man aldrig med familjen W/E alltid en överraskning. Det blir säkert en bra helg iallafall, har en bra magkänsla men dte kanske bara e kolsyra från ramlösan oxå :)

Sen har jag ett erkännande..... Jag e inte nöjd alls menjag måste erkänna det....
Jag e fast i Facebookträsket, jag har inte grävt ner mig så djupt så jag kör Farmville o sånt...ÄN men risken finns ju att även det händer men mest e jag fast på spelen som finns där o då helt plötsligt har det även blivit intressant att kolla vad andra händer, kanske kolla om man kan hitta någon som man känner o kika lite på vad som händer i deras liv. Det skulle ju inte bli såhär ju! Jag gillade juinte Facebook, undra vem jag sk askylla på för det e ju inte mitt fel iallafall. Försöker få L att starta oxå men hon e segjobbad. Jag vill ju tävla mot henne.

Ha en underbar helg!

2 kommentarer:

  1. Herregud att du har lyckats hålla dig från FV, fattar det inte.. Men du spelar iallafall på andra saker det ser jag nog. Och jag är totalt FB-beroende och knaprar av vänner och bekantas sidor på löpande band.. Samma som jag gör mer en massa bloggar.

    SvaraRadera
  2. FB is the shit, men jag gillar inte att alla (Du!) är så sketans bra på alla spel! FV har jag faktiskt inte försökt mig på, håller mig till jewelpuzzel o sånt!
    låter som ni får en trevlig helg! Jag är handikappad o tycker fruktansvärt synd om mig själv =)

    kram

    SvaraRadera