torsdag 19 november 2009

Litet fel

Såg nu när jag läste mitt förra inläg att det kanske inte framgick vad jag menade....
Jag var rädd för att göra L besviken genom att inte bli tillräckligt glad för min överraskning, men som sagt rädsla helt i onödan. Imorgon ska det slås m nya klubban :)

Jag har för övrigt kommit på ett litet problem... Jag ÄLSKAR överraskningar men jag har svårt för att inte ha kontroll på vad som händer... Det går inte alltid så bra ihop. Men jag fortsätter älska överraskningar ett tag till :)
Vi fick för övrigt en riktigt trevlig överraskning i förrgår när vi kom hem. Vår bostadsrättsförening måste typ vara den bästa i hela världen. I somras var det en månad vi inte beövde betala någon avgift, i januari händer samma sak igen. Inte illa, ganska bra månad att inträffa oxå. Eller både och, för man skulle ju vilja spendera pengarna på något roligt istället får man slicka såren efter julshopppandet. Men hur som helst e d jäkligt bra.

Idag ska vi ha tv inspelning på jobbet :) Jag ska dock inte vara med utan ska gömm amig i köket om det behövs, men d e lite coolt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar