onsdag 25 november 2009

3 år :)

Det e ganska stort 3 år d e ganska lång tid med samma människa o inte tröttna. L sa i fredags att hon var så fascinerad över att hon inte tröttnade på att vara med mig. Vet inte hur jag ska tolka det :) eller jo det gör jag. Jag vet att hon vill vara med mig o av helt rätt anledningar. Men det e lite coolt att man inte tröttnar vi umgås ju i princip hela tiden, vi har ju samma intressen så då hänger vi ju oxå. Visst jag har behov att vara själv ibland men då rör d sig om någon kväll eller så sen räcker det allt.
Det e stort det här med kärlek alltså.... Den får en att göra en massa konstiga saker. Jag kan inte tänka mig ett liv utan L, d känns helt otänkbart. Jag får ont i magen o ångesten kommer krypande varje gång jag tänker på det men hon e bra på att övertyga mig om att det inte kommer hända.

Du.... Jag älskar dig!!!!

3 kommentarer:

  1. Och jag älskar er..Kram och välsigne er båda.

    SvaraRadera
  2. T... Du e en sådan fin människa så enormt glad och tacksam för att du finns i mitt liv.

    SvaraRadera
  3. Ni är så fina tillsammans så de e klart de är NI!

    Grattis på treårsdagen!

    SvaraRadera