söndag 15 november 2009

The final bounce och Bra Vittrationer

Har haft en riktigt bra helg. Fick stor främmande i fredags från Örebro familjen W/E bestämde sig till slut för att komma på besök. Rätt beslut tycker vi.
Helgen började i Fredags på Sabai Sabai najs najs god mat o trevligt sällskap en schysst flaska skumpa i present så vad kan gå fel? Några gjorde dock misstaget att beställa in en Thairich (väldigt osäker på stavningen) såg ut att vara väldigt gott faktiskt :) Men vi hade iallafall så trevligt att vi stängde stället rejält. Visade sig när vi kom utanför restaurangen och kollade på dörren kl 23.30 att dom stängde 22. Ingen hade sagt något heller. Väldigt bra service oxå, jag råkade beställa oxfilé som visade sig vara marinerad i vitlök som jag inte tål inga problem dom tog in den o jag fick helt ny utna vitlök. Det e service!
Lördagen blev lugn o skön. Fick lite presenter av världsklass tex biljetter till The Final Bounce. Jag ville verkligen ha det, hade försökt få tag på biljetter men inte lyckats o nu fick jag d i paket. Ser verkigen fram emot det. Lilla W hade köpt egna paket till mig, jättesött behövdes verkligen inte men det var väldigt sött gjort. På kvällen spelade vi Sing Star o sjöng Bra vittrationer :) D e M som har lite svårt med uttalet men alla hade roligt iallafall o så fort M slog upp ögonen så sa hon "Pappa kan vi sjunga Bra vittrationer innan vi åker hem, pappa kan vi det, kan vi sjunga bra vittrationer" Succé kan man kalla det. Så jag o tjejerna sjöng lite mer idag innan det var dags för familjen att åka hem.
Har haft en väldigt bra helg förutom idag då eftersom jag blivit sjuk igen, ont i halsen o sänkt igen. Hoppas en god natt sömbn o en lugn dag imorgon ska fixa till det.

1 kommentar: