lördag 28 november 2009

En helt ny värld :)

Min tanke har varit att visst d e ju coolt med iphone men hur coolt kan det bli men det kan bli precis hur coolt som helst. Det e ingen telefon det e en helt ny värld :) Shit va glad jag är.

Igår gjorde vi ett avbrott i pillandet o var på bio med T o M. Vi såg 2012, jag måste säga att jag tröttnade efter 1 timme o då var det ganska långt kvar. Det var jättehäftiga effekter men d blev för mycket. Men gillar man action o vill se ännu en rädda värdlen film så ska man se den för effekternas skull. Men eftersom jag verkligen älskade Armagedon och Independence Day så når inte den här filmen hela vägen för mig faktiskt. Men dom andra gillade den så lyssna inte på mig :)

Idag blir d fika på stan o någon julklapp ska vi nog inhandla också o sen en tur till Macbutiken. Sen ikväll blir d MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar