söndag 22 november 2009

Strålande!

Alltså den nya prmänniskan på radiotjänst måste ju vara ett geni. Jag skulle lätt börja betala min tvavgift nu efter den här nya reklamen. Dels den här tackfilmen där man kan sätta in en egen bild o sedan såg jag idag på youtube filmer där Gabriel Fors och 645 medlemmar ur hans körer överraskar personer om betalat tvavgiften. 4 filmer på kända platser i Stockholm. Sjukt coolt o mäktigt.

För övrigt så e jag sjuk igen.... eller igen vet jag inte har väl inte varit helt frisk på 3 veckor men igår så däckade jag igen. Lite trött på det nu faktiskt. Blev alltså inget Örebro utan soffan o sängen hemma. Sov 2,5 timme på dan o då hade jag sovit först till 11.30 så något e d ju helt klart som inte stämmer i kroppen.

Robinson måste ju kommenteras.... Ska bli jäkligt intressant att följa tjejlaget, shit vilka konflikter o catfights d kommer bli :) kan bli intressant. Paolo Roberto hoppas jag att han slappnar av lite för ska han vara sådär uppblåst så får jag spel.

1 kommentar:

  1. Krya på dig!!

    Visst är hyllningsfilmen helt fantastisk! =)

    Robinson kommer nog bli riktigt bra den här säsongen, känns så! Har redan en favvo =)

    SvaraRadera