tisdag 10 februari 2009

Blandade känslor

Fick reda på att jag inte fick jobbet vet inte vad jag känner för det riktigt. Jag är ju lite ledsen över det, det hade ju varit något att göra sen vet jag inte om jag hade kunnat ta det ändå eftersom det bara var deltid men någonstans vill man ändå ha valet själv att välja och känna att dom vill ha mig iallfall. Men nu blev det inte så d e bara att söka vidare på jobb som inte ens finns.

Jag har en underbar sambo... Hon gör verkligen sitt absolut bästa för att jag ska må bättre nu när livet e jäkligt tungt, idag bokade vi hotell för helgen, vi ska till Örebro o det mest logiska vore ju att sova hos någon annan men hon vet att jag älskar hotell o nu ska vi få unna oss en natt på hotell med brunch o frukost på rummet. Hur mysigt som helst. Tack för att du e min.

Nu ska jag promenera lite o sola lite tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar