måndag 9 februari 2009

Less

Idag e jag riktigt less på livet. Ska mitt liv se ut såhär i fortsättningen? Jag är så less på att vara hemma, jag blir galen snart. Att jag ständigt e krasslig hjälper ju inte till, allt går i cirklar.

I helgen blir det Örebro iallafall, mormor fyller år så det måste ju firas. Hon har just flyttat till ett boende, vet inte hur det kommer påverka henne riktigt men jag hoppas att det inte blir sämre iallafall. Det e inte roligt att se henne bli mindre o inte vara den där mormor som jag var dagbarn hos när jag var liten, sov under bigaråträdet o käkade mjölk m knäckebröd i o lingonsylt till mellanmål. Jag har alltid legat bra till hos mormor kanske som äldsta barnbarn så ligger man bra till men nu när jag bor här så vet jag inte ens om hon har riktig koll på vem jag e o så. Vi får se vad som händer.

En dejt med T&M ska vi allt hinna med oxå. Vi får se om det blir en dagstripp eller om vi stannar över natten.

Nu ska jag gömma mig lite mer i mitt hörn, Lword e nerladdat o klart iallafall.

1 kommentar:

  1. Hoppas du hittar något att göra snart så du slipper sitta där hemma och ha trist. Hört något om det där jobbet du skrev om???

    SvaraRadera