onsdag 18 februari 2009

Hur e d möjligt?

Hade lite ont i halsen under dagen igår som blev värre hela tiden på kvällen kände jag mig varm sen bröt det ut under natten, huvudet stort som en badboll typ, hög feber o jag har väldigt svårt att sova när jag har feber så jag låg mest o vände på mig, varmt som i en bastu, vaknade helt blöt sen. Det e helt otroligt, hur kan man vara sjuk så mycket som jag. Jag är väl extra mottaglig för alla möjliga baciller, bara att bita ihop.
Det uppstod ju vissa problem eftersom W skulle köras hem idag men efter många turer så löste det sig, L fick köra halva vägen o möta mamma A i eskilstuna, inte helt bra men det var den bästa lösningen just nu. Känns verkligen jätte jätte tråkigt att jag inte kunde köra o ställa upp som jag lovat.

Tror W e nöjd med sitt besök här, full fart hela tiden. Igår blev det mera skridskor sen lite shopping och fika, kvällen blev soft med film o tvspel. Det är mysigt att ha henne här även om tempot e lite högt för gamla faster F :) Men vi har haft roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar