fredag 6 februari 2009

Kväll/natt

Jag har en dålig vana eller heter det ovana då (?) hursom helst jag är uppe för sent på kvällarna eller det är jag inte men jag borde gå o lägga mig tidigare men jag är ju inte trött. Kan bero på att jag sover länge på morgonen men jag vet inte det känns bättre att korta av dagen i den endan än att göra det på kvällen. Kanske konstigt men så känns det. Men jag borde vända tillbaka det lite men det känns lite tungt. Men L gillar verkligen inte att jag sover så länge och jag kan förstå henne ibland. Får försöka göra något åt det. Det är ju alltid enklare när man kan trötta ut sig fysiskt då blir ju hjärnan trött oxå men just nu är jag inte fysiskt trött alls. Jag måste trötta ut mig fysiskt oxå men jag får inte gå ut för hårt för då blir jag säkert sjuk. Det är bättre idag bara genomförkyld men nu e febern borta iallafall. Så om jag nu tar det lungt några dagar till så kanske jag kan rör på mig mer sen. Men det är jäkligt tråkigt att vara hemma så mycket jag bir snart galen. L har jobbat massor oxå så då blir d ännu tråkigare. Men det är bra att hon jobbar oxå, vill inte att hon ska vara hemma bara för att jag är uttråkad utan behöver hon jobba så ska hon göra det. Imorgon är det fredag iallafall o helgen börjar o i helgen börjar melodifestivalen det piggar alltid upp. Ibland är livet lite tungt men det kommer alltid en dag då det vänder o den dagen kommer komma för mig oxå snart. Livet kan inte vara en fest hela tiden för då uppskattar man inte det roliga, nu kräks jag snart över mina egna klämkäcka kommentarer så nu e det bäst att jag slutar.

Natti natti

1 kommentar:

  1. hehe vilket klämkäckt slut! om än sant! =) Jag längtar till melo helt galet, de är ju såååå kul!

    Ha de gott o hälsa L!

    SvaraRadera