måndag 23 februari 2009

LESS!!!

Jag e så sjukt less just nu framförallt less på att inte ha något jobb just nu, det håller på att ta död på mig, jag har vuxit fast i soffan så fort jag går utanför dörren så blir jag ju sjuk, helt galet jag vet. Ja jag vet jag borde skaffa mig något att göra på dagarna, gå en kurs titta på dom vackra blommorna som växer under snön eller något annat skojsigt men jag orkar inte. Vad finns det för himla mening med det???? "Ryck upp dig Fia, hur svårt kan det vara, det e väl bara att gå ut o hitta på något" Ja men eller hur! Det måste vara något fel på mig för jag ser inte dom fantastiska möjligheter jag har med den här tiden, jag kan inte se det jag e ledsen. Jag gör allt jag kan och jag kommer ingenstans, precis så känns dte nu, precis så o inte på något annat sett alls. Motvind, snålblåst o en jäkla storm!

Life is shit!!

1 kommentar:

  1. Fia du ser allt nattsvart just nu, men det kommer att bli bra och snart är du på topp igen. Jag lovar!

    SvaraRadera