lördag 14 februari 2009

Kvällens höjdare....

var inte maten även om den var väldigt väldigt bra utan det var när Matilda tar fram frisörsaxen och börjar klippa iordning L´s frisyr efter några glas vin i belysningen av portskylt 42 straxt utanför resturangen vi just ätit på, det finns både bild o filmbevis på detta. Hysteriskt roligt var det o det var en o annan som höll på att köra bilen rakt in i räcket när dom tittade på oss istället för vägen.

Vi var alltså ute med hela gänget, även Istanbul Ida, jag e glad att jag får tillhöra gänget det e en skönt gäng och vi har alltid trevligt. Vi käkade på en resturang som jag haft en dålig inställning till pga att jag läst dålig kritik om stället men det var väldigt bra, lite rörigt kanske men väldigt god mat. En mycket bra kväll.

Imorgon åker vi till Örebro o ska ha det väldigt trevligt o mysigt, många punkter på schemat men allt är bara roligt så det känns inet alls jobbigt att ha mycket planerat. Sedan ser jag fram emot att sova på hotell, älskar det, skulle nästan kunna bo på hotell jämt faktiskt.

Idag har vi hittat både gardiner o bord till vardagsrummet så nu har vi ett till rum som e helt färdigt o som vi e jättenöjda med. Det är bara lite lampor som måste upp men det måste vi ha hjälp från KS för att klara av.

Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar