lördag 21 februari 2009

Tyst o viskande

Vaknade imorse utan röst, bara väsningar kom fram. Det har blivit lite bättre nu. Känner mig riktigt sjuk just nu, kände mig ganska så pigg tidigare o kom med förslaget om en fika till L sen 15 min senare var energin helt slut o jag la mig o vilade i 2,5 timmar i sängen. Måste ta hand om mig nu.

Igår fortsatte firandet av bästa T, jag hoppas att hon kunnat njuta av firandet. Jag har tyckt att det varit väldigt trevligt att få umgås med dom underbara brudarna från Öret iallafall. Igår var det skumpa o god middag på torget som stod på programmet. Najs najs!

Massa skidåkning e d på tv som man kan fördriva dagarna med iallafall när man orkar kolla på tv. Gillar skidåkning på tv eller ja jag gillar ju det mesta i sportväg iofs.

Jag har slutat ha förväntningar på melodifestivalen nu, det e bäst så då kanske man inte blir irriterad när det inte går som man vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar