lördag 7 februari 2009

Ikväll smäller det

Dags för starten av årets höjdpunkt för oss schalger nördar med en liten släng av gayhet i oss oxå :) Melodifestivalen!
När jag var yngre så slutade kvällen alltid med att jag satt själv på mitt rum och kollade slutet för att ingen annan hade någon koll o retade gallfeber på mig med sina tips och kommentarer, till kvällen hörde också pepsi och ostbågar, enda gången jag drack pepsi eftersom jag var/är colatjej. Ikväll tror jag nog att jag ska stanna i samma rum som L bara hon e tyst ;) Ikväll e d ju dags för skumpa oxå det måste man ju ha när det e schlager.

Igår köpte vi en kontroll till så vi kunde spela ps3 tillsammans, sjukt roligt faktiskt, vi skrattade högt för vi lyckades fastna ibland kan man säga. Vi måste fortstätta idag så vi får skratta lite till :) Fast vi har hört om ett par gamlingar ;) som har fastnat på kungens slips kanske är vi lite piggare i tummen än dom :)

ha en underbar schlagerlördag!

1 kommentar: