tisdag 24 mars 2009

Bra dag

Idag har det än så länge varit en riktigt bra dag. Har just varit o storhandlat, skönt när man ser allt i kylen o frysen men inte lika roligt på kontot. Jag har en förmåga när jag handlar att jag alltid handlar onödiga saker e L med så hindrar hon mig oftast, brukar slinka ner något ändå :) men idag var jag jätteduktig inte något onödigt alls :) Lite stolt över mig själv, bra för en 35-åring att vara stolt för att jag klarade att handla som en vuxen människa haha.

Sedan när jag kom hem så hade det blåa plastkuvertet kommit o i år kan jag ha en skön semester. Den som säger att pengar inte kan göra en lycklig har oftast fel, eller inte fel men har man inga pengar så kan pengar verkligen göra en lycklig. MEN inte bara pengar såklart, men det underlättar absolut.

I helgen ska jag nog äntligen få se Män som hatar kvinnor. Ska bli riktigt kul.

Ingen träning idag, knät gör väldigt ont idag men det var det värt. Känslan att klara att springa lite e värt känslan idag. Imorgon ska jag köra mitt första pulspass på spinning, ska bli kul o intressant. Bästa T säger ju att det är kanonträning o jag litar på henne när det gäller träning, ja o mycket annat oxå såklart :)
Sen har jag lurat med mig I på lite träning oxå nu när hon är här i stan. Kanske kan vi lura med oss L oxå om det inte bara är elaka jag som är med så kanske det funkar.

Nu ska jag ta o baka lite bröd, Morfars limpa nyttig o väldigt god, iallafall när han gjorde den. Återkommer med resultatet.

1 kommentar:

  1. Jag häpnar över din vuxenhet. Både handla och baka på samma dag. Vad är "det blå plastkuvertet"? /Lillebror

    SvaraRadera