onsdag 25 mars 2009

Onsdag

Idag har det stått träning o biltvätt på schemat. Körde mitt första pulspass, jag vet inte jag fick inte riktigt till det, det kändes inte så himla jobbigt, svårt att hitta rätt i pulsen. Man måste nog köra några gånger för att få till det. Men jag e van att vara mer trött efter en träning. Men just nu har jag sjukt ont i knät så det var kanske tur att det inte var jobbigare, kan knappt sträcka på benet, inte alls bra. Vill inte vila just nu.
Sen till biltvätten, det var behövligt även om det är riktigt tråkigt, man ser skillnad en dag max sen när den står ute e den lika skitig igen. Men just nu e den fin o den e ju ren på insidan iallafall ett tag längre. Laila ska besiktigas ikväll därför måste honvara ren o fin, kanske kan lura besiktningsmannen om det skulle vara något litet fel på henne, men vi får hoppas att hon mår bra lilla Laila.

Morfars bröd blev helt okej igår, blev inte riktigt klart o sedan hade jag köpt fel mjöl så det blev inte så mörkt som jag ville men det var gott att äta iallafall o det e ju huvudsaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar