måndag 16 mars 2009

Spa

Så var vi här i Varberg o ska spaa i tre dagar, har just gjort första behandlingen en bodyscrub. Det var skönt men jag har lite svårt att slappna av när någon jag inte känner tar på mig men nu e jag ren o len :) Hunnit med o träna har jag oxå gjort o det var nog ändå skönare eller kombinationen kanske, nu ska jag bara sola innan middagen så e dagens program klart. Men det var kö så jag får fördriva tiden lite, L e o badar o bastar, tycker att det e på tok för varmt i bastun så det får hon göra själv.
Rummet e okej, hade tänkt mig lite finare, det är lite slitet o sedan finns det ett kök o det känns lite omysigt, vet inte varför det finns där ens, vi hade nog kunnat ta ett vannligt rum istället för sviten men det e ju skönt att ha det stort oxå, två rum lix.

Nu ska jag kolla om solen e ledig.

1 kommentar:

  1. Åh det låter så skönt..själva orden spa, sol och svit. Hör ihop liksom...*avis*

    SvaraRadera