lördag 28 mars 2009

Najs

Jag tycker verkligen inte om att skryta, inte det minsta men jag måste säga att just nu känner jag mig riktigt duktig o nöjd med mig själv. Riktigt nöjd med träningen o att jag inte är så inaktiv som jag varit tidigare, det finns såklart en risk att jag faller tillbaka i dåliga mönster men just nu är jag riktigt nöjd.

Idag tvingade jag med mig Ida på spinning, eller tvingade o tvingade jag föreslog o sedan var det bara att det blev så :) Hon var duktig o när hon väl slutat att må illa efter passet så kunde hon nästan erkänna att det var skönt, nästan iallafall.
Jag tycker iallafall att det varit kul att ha någon att träna med. Jag o L kan ju inte träna ihop, vi e lite för olika där, jag e lite för hård även om jag bättrat mig massor.

Idag blir det bara soft resten av dagen, sista skidskyttet, robinsson såklart o sedan Sverige-Portugal i fotboll.
Sedan ska vi släcka alla lampor men tvn får allt stå på det e ju ändå Robinsson :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar