torsdag 19 mars 2009

Najs

Känns som jag äntligen e helt frisk nu, farligt att säga så men det känns så. Har just varit o tränat hårt i en timme o jag känner mig inte svimfärdig, skönt. Hade lite bråttom hem, ville kolla på skidskytte, benen var som två stockar gick inte fort inte men det var skönt då vet man att man tränat hårt :)
Har varit lite besviken efter att jag tränat tidigare i veckan, har kört hårt men inte fått träningsvärk i benen men nu kanske det kommer. Knäppt att man vill ha träningsvärk men såhär i början när jag ska komma igång o träna så vill jag känna det i benen.

Nu ska jag nog ta o lägga mig i soffan o softa lite, vänta på att L ska komma hem från jobbet.

1 kommentar:

  1. Det är så skönt med rejäl träningsvärk..Då har man tränat rätt! Härligt att du är frisk *peppar ta i trä*

    SvaraRadera