fredag 13 mars 2009

Riktigt nöjd

Jag tror att jag på riktigt hittat en schysst frisör. Hemma nu efter 2 timmar i frisör stolen o då klippte jag mig ju igår. Kan säga att baken var helt borta innan det ändtligen var dags att skölja så man fick sträcka lite på benen o ligga lite i massage stolen. Fyra olika färger blev det plus min egna då. Riktigt snyggat, blond, guld, lila o vinröd haha visst låter det snyggt o så min egna röda då, nästan som en liten regnbåge nej då det är skitsnyggt. Jag kanske lägger upp en bild någon dag man vet aldrig till dess får ni fantisera :)
Skönt att vara lite snygg inför kvällen, L e oxå hos frissan idag så vi kommer ju vaar skitsnygga ihop haha. Ser verkligen fram emot kvällen o helgen o nästa vecka det var ett tag sedan jag kände mig glad, skön känsla :)

4 kommentarer:

  1. äsch det är lungt fia.... jag får se live ivkäll... kan smygfotta och lägga upp i min blogg hehehe....

    SvaraRadera
  2. precis min tanke, fram me kameran bara! Kul att du blev nöjd, låter riktigt coolt!

    ses snart!

    SvaraRadera
  3. Skönt med lite ljus i vår-mörkret!!!

    SvaraRadera
  4. ett tips...kalla aldrig M för frissan så hon hör det....hon gillar det inte! Jag vill se en bild på er båda!

    SvaraRadera