söndag 22 mars 2009

Duktig

Idag skulle jag vara duktig när L åkte till sin favoritaffär och jag skulle kolla på skidor men jag fick lite myror i brallan så jag bäddade rent o dammsög o städade soffan med pincette så gick jag loss på datorn o skulle göra rent datorn. Jag tog först dammsugaren, hoppsan så rasslade det i röret, F försvann på datorn :) Så nu har L hjälpt mig att plocka fram tangenten eller vad det heter ur dammsugarpåsen så nu har jag F igen även om det sitter lite på sne, men jag får ta det lungt med den :)

Annars har det varit en lugn dag med brunch på Frapino o lite skidor o våfflor, när åt man våfflor senast? Man orkar inte många innan man e helt proppmätt kan jag tala om.
Just ja o sen inspirerade av Mästarnas mästare satt vi i jägarställning tror jag det heter, 90 grader mot en vägg så länge som möjligt, jag vann o ganska nöjd med resultatet. Jag är en tävlingsmänniska :)

2 kommentarer:

  1. Åh..vad härligt, en brunch på Frapino går inte av för hackor. Ses snart!

    SvaraRadera
  2. hehe... F.... hehe.... det va roligt

    SvaraRadera