fredag 10 juli 2009

Beslutsångest...

har jag haft hela dagen. Ena sidan örebro o en underbar lång fika med bästa vännen andra sidan lång sovmorgon o en dag med min sambo. Det är inte lätt när det finns två så bra saker att välja på. Till slut valde jag iallafall sambon. Känns som att den här våren bara försvunnit o vi har inte hunnit ha kvalitets tid med varandra o nu när vi äntligen har en egen lägenhet utan inneboende vill jag njuta av det. Jag vet att det fanns några som blev besvikna men bästa vännen hoppas jag förstår o att vi träffas o softar i solen om någon vecka o den som antagligen blev mest besviken.... Jag e ledsen.

Vi såg en intressant film ikväll, den var lite lång men ändå ganska intressant. Milk med Sean Penn, kanske ingen film för alla men eftersom det är en verklig händelse gör att man blir lite skrämd o väldigt glad att man inte levde o var vuxen på 70-talet i USA. Glad att utvecklingen gått framåt och att människor faktiskt fått upp ögonen o kan se verkligheten. Inte alla men iallafall ganska så många.

1 kommentar:

  1. Klart jag fattar att du stannar hemma, vi ses ju snart och kan ta hur många fika vi vill ju.. KRAM

    SvaraRadera