fredag 17 juli 2009

Nu far vi...

Nu e allt packat, städat osv. Nu ska allt bara in i Laila oxå. Jag har typ packat hela min garderob. Just nu i Sverige så vet man ju inte om man kanske ska packa ner mössan oxå. Har faktiskt packat ner regnjacka, man måste ju ha regnkläder när man går ut säger Fritz :)

Till skillnad från min vän som har lite räkneproblem så åker jag på semster idag :) Det ska bli fantastiskt. Lägenheten i sthlm kommer inte stå tom heller utan d blir lite besök när vi inte e här. D e bra då kan dom ju vattna blommorna som iofs verkar odödliga.

Väderprognosen ser ju inte strålande ut men vi har ju klarat tre veckor i spöregn tidigare så d kan vi väl göra igen. Nu ska vi bara njuta av ledigheten tillsammans iallafall. Nästa år ska vi föresten lura vädret, vi säger att vi ska åka till Norrland så vädret blir lurat o är där o sedan drar vi till Mellby istället :) Smart va? haha

Min skittelefon går d ju inte att mobilblogga ifrån heller så d kommer bli lite dåligt med uppdateringar. Men jag kan väl ge en bild redan nu, lite golf, mycket kortspelande, mycket yatzy, mycket grilla, lite mer golf, lite mer grilla, najs hotellvistelse x 2 kanske kanske lite sola osv.

Ha det så najs nu o njut av sommaren o kärleken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar