söndag 12 juli 2009

Yes!

Trodde knappt på det själv men idag nådde jag målet -10 kg stod d på vågen! D e jag riktigt nöjd med. Nu kommer den stora utmaningen att hålla sig där men jag ska allt lyckas med det oxå men jag ska även känna mig stolt över att jag fixat detta.

Idag har vi bokat in lite mer semester. Två nätter på Ystad Saltsjö bad. Blir några dagar i lugn o skön miljö, lite spa o bara vara. Ska bli riktigt mysigt!

Jag blir väldigt glad när jag läser min väns blogg. Verkar som livet vänt till den ljusa sidan igen o d blir jag väldigt glad över. Det e du värd efter långt kämpande.

Vad ska man göra idag egentligen?

4 kommentarer:

  1. Grattis till minus 10, sketabra ju!

    Ha de gott!, jag e fortfarande nyfiken på frissan!!!

    SvaraRadera
  2. Med risk för att framstå som ett karbonpapper.
    Fan va bra gjort av dig syrran minus 10 är grymt bra. Och LÅT OSS SE FRIZZAN!!!!

    SvaraRadera
  3. Vi vill se frippan, vi vill se frippan, VI VILL SE FRIPPAN NU!!!!

    GRATTIS till dem -10 kilo...

    SvaraRadera
  4. Grattis till minus 10. jättebra jobbat!

    OCH om du inte förstått det redan så VILL JAG SE NYA FRISYREN NU!!!!!!

    hej :)

    SvaraRadera