måndag 27 juli 2009

Shopping

Shit pommes vad jag shoppar. Hittar massa saker som e på rea som jag velat ha tidigare med mina favorit märken, så jag e nöjd. Idag har vi gjort stan ordentligt men vi har lite kvar iallafall vi har ju flera dagar kvar.
Hotellet e sjukt najs. Såhär vill jag alltid bo :)
Just ja jag har ju glömt mitt bästa klipp. Har letat efter ett par vita sommarskor men inte hittat några klockrena. För några dagar sedan hittade jag ett par vita Björn Borg som jag älskade men dom var lite dyra så jag skulle kolla lite mer, dagen därpå när jag smält det så kände jag att dom var nog värda priset ändå så vi går tillbaka till butiken dagen därpå, ser stora skyltar 50% i hela butiken o då tror man ju att då e d ju utplockat nyheter men nej då mina skor står där på en hylla!!! Kastar mig över dom,en gång råkar jag släppa dom o då kommer en tant o försöker ta dom men icke :) Så nu har jag mina vita fina sommarskor, toknöjd :)

1 kommentar:

  1. Grattis och äntligen ett par vita nya sommardojjor. Och värsta kapet också att få dom 50% billigare.

    SvaraRadera