onsdag 8 juli 2009

OOHH SHIT!

Vad har jag gjort???
Jag var o klippte mig igår, tanken innan var ju att bara tunna ur mitt väldigt tjocka hår klippa lite toppar typ o sedan färga lite. Min frisör tänkte annorlunda kan man säga o eftersom jag liter blint på henne så var d ju bara att le o vara glad. Tjoff sa d bara så var Fia korthårig igen. Det var ju inte riktigt meningen när jag gick dit, men min frisör tyckte att det var dags för något nytt så då körde vi på det. Min frisör e ju oxå en kompis så därför kan jag ju lita på henne. Vem som helst skulle inte ha fått göra det. L klippte sig samtidigt, vi var på salongen i 4,5 timme igår kväll, jag var där lite innan henne o hade redan klippt en hel del innan hon kom, hennes min var väldigt rolig hon tappade hakan helt o visste inte vad hon skulle säga. Hon har sagt att jag inte får klippa mig kort för hon har sett bilder på mig när jag var yngre o hadde snaggat o d e inte så snyggt. Nu är det iallafall en frisyr så hon tycker att det är jättefint nu o att jag passar i det. Själv kan jag inte bestämma mig vad jag tycker, det e praktiskt nu när det e sommar o varmt ute men jag e lite osäker på resten. Inte så att jag tycker att det är fult eller så men jag hade ju kämpat ett tag med att få till det långa håret och jag är rädd för att jag ska se ut som en kille, men det är inte en killfrisyr jag har så jag hoppas att jag ska vänja mig om några dagar o känna mig väldigt nöjd. Det är en omställning o håret växer ju trots allt ut om det skulle vara så.
Ska bli spännande att se om d blir några reaktioner på håret, några kommentarer eller så.

2 kommentarer:

  1. VI VILL BILD NU!.... för man är ju nyfis :)

    SvaraRadera
  2. Ropen skalla - VISA bilder till oss balla....

    ja,eller nåt...

    Vill ju se!!!

    SvaraRadera