tisdag 12 maj 2009

ESC

Ja vad ska man säga.... Jag tycker startfältet var otroligt lamt. Vem släppte in en klåpare i ljudrummet när Malena skulle sjunga??? Ojämnare ljud får man ju leta efter. När dessutom hela numret bygger på sång e d ju svårt att få ett rättvist resultat. Får väl se vad röstningen säger. men som sagt jag vet inte vilka 10 länder som skulle vara bättre än Sverige iallafall men så tycker man ju oftast o så sitter man där med skägget i brevlådan o fattar inget alls. Men om hon inte skulle gå vidare snacka om antiklimax.... Orkar man sig ens igenom finalen då? Tveksamt kan jag säga.

Efter två hela dagar e jag lite trött, jag e ju inte van att ha fullt upp, men idag har jag bestämt med helgens gäster att det blir en soft o najs helg bara, ingen stress eller så. Riktigt najs ska d bli. Får se hur lördagskvällen blir.

Nå nu får allt röstningen vara klar o den här ryska jättearmén ha skrålat klart så man får sova någon gång....

2 kommentarer:

  1. azerbardjan eller hur man nu stavar vinner hela tjotabalongen!

    SvaraRadera
  2. hehe.... jag har beställt ESC officiella t-shirt direkt ifrån moskva också... Ev. med Marlenas autograf.... Säg att du är avis ;) ;)


    haha

    Ha det gott. hälsa andra hälften.... När ska vi ses då????

    SvaraRadera