onsdag 6 maj 2009

Sjukt kul

Jag läser ju eller jag tittar på NA varje dag för att se om det är något roligt som händer i Örebro eller så. Idag såg jag något hysteriskt roligt... Man kan se live från en fågelholk, det ni d e inte illa det. Tänk vilken otroligt rafflande o spännande upplevelse det måste vara att se det, kan nästan inte hålla mig från att gå in o kolla på det men jag e rädd att jag ska fastna o inte slita mig ifrån spänningen :)

Idag har varit en skön dag, softat i soffan mest hela dagen men på ett behagligt sätt o sen blev det ett favorit spinningpass. Enligt mig perfekt upplagt, lagom mycket stå o lagom tungt, tungt på rätt sätt o inte så sjukt högt tempo i låtarna utan mer tungt motsånd, det passar mina ben bättre. Kände mig stark i början men det blev bra tungt på slutet men så roligt o skönt att vara klar. Just det Ida, din favorit cyklist var där idag, hon som stod upp för mycket :)
Imorgon hoppas jag på bättre väder så jag kan gå ifrån Odenplan, lagom promenad o det blir nog allt lite berg i lurarna då lär d ju gå fort att knalla hem iallfall.

Nu e d bestämt att det blir Örebro i helgen, jag åker på fredag o L kommer efter på lördag. Ska bli roligt, en hel del häng med lillebror o familj se vad busarna hittar på. M kanske kan prata lite med mig, iallafall tills L kommer för hon e idolen.
Lördag kväll blir det ÄNTLIGEN middag på bästa restaurangen i Örebro, Amano, den e verkligen grym, mysigt o underbar mat. Nu var det ett tag sedan jag var där men det lär inte ha blivit sämre direkt. Sällskapet e ju som vanligt trevligt, nu kan vi träffas alla 4 på en gång d lyckas vi inte med varje gång.

Nu ska jag berätta lite om kärlek...
L e ju inget vidare på att visa vad hon känner för mig, jag vet ju det innerst inne men hon e kanske inte bäst i världen på att visa det. Men igår kom jag på en väldigt fin sak (jag kanske inte e så bra på att se det heller). Oftast går L o lägger sig innan mig, hon går ju upp mycket tidiagare på morgonen, varje kväll så rättar hon till lakanet på min sida av sängen, puffar till mitt täcke o kuddar o flyttar upp madrassen om det behövs, allt för att hon vet att jag tycker det e mysigt o skönt att lägga mig sedan när jag kommer in. Det e väl ett fint bevis på kärlek, eller hur? Hon e ganska så bra hon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar