måndag 25 maj 2009

Kärlek...

Jag önskar så att jag kunde styra mina dåliga dagar. Jag vet ju att dom kommer men jag önskar så att jag kunde styra dom till dagar som passar bättre men då kanske dom inte skulle vara dåliga dagar jag vet inte. Idag var fel dag att ha en dålig dag iallafall. jag har sådana dagar då energin inte finns o jag e väldigt låg o d e inte mycket jag kan göra något åt, det är så o jag lever med det lix.
Idag var dock en dag då jag verkligen verkligen inte ville må så för jag hade ingen anledning alls att göra det. Jag o L firar 2,5 år tillsammans idag o då vill man ju vara på topp ju men så var det inte idag. Jag vaknade o visste att det var en sådan dag typ, hur som helst....

Vi skulle fira vår dag idag, vi hade bestämt oss för att äta på Torget en av våra favoriter. L bad mog möta henne i Gamla stan innan. Hon hade köpt blommor o vi gick o satte oss vid vattnet o hon hade köpt lite skumpa o choklad så vi satt i solen o mös lite innan vi gick till restaurangen. Det var väldigt mysigt. Jag önskar jag mått bättre o kunnat njuta ännu mer men jag älskar henne så enermt för att hon försöker o verkligen hade ansträngt sig idag för att visa vad hon känner.
Nu ska jag göra något oväntat....

Det här är till dig L.....
Jag älskar dig av hela mitt hjärta. När du kom in i mitt liv förändrades allt och jag insåg att det var såhär livet skulle vara, jag hade hittat kärlek på riktigt eller om kärleken hittat mig. Att få finnas i ditt liv och att få skapa en framtid och ett liv tillsammans med dig känns så otroligt bra och jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Det finns ingen som jag känner eller har känt mig så bekväm o totalt samspelt med som med dig, att kunna skratta totalt hysteriskt åt saker som ingen annan kanske skulle tycka är roligt är så fantastiskt. Våra skrattanfall e fantastiska o det är tur att vi hittat varandra för ingen annan skulle nog förstå :) Jag kan vara mig själv och jag känner mig älskad för den jag är och det är din förtjänst. Allt jag ville säga var Tack för att du finns i mitt liv och att jag får finnas i ditt, jag ser fram emot vår framtid tillsammans. Älskar dig!

2 kommentarer:

  1. Va fina ni är! Grattis på 2,5årsdagen! =) Dags och ses snart??

    SvaraRadera