söndag 24 maj 2009

Gissa vad jag har gjort...

Jo just d jag har målat lite hus, det ni d e inte illa. Men nu e huset äntligen färdigmålat iallafall sägs det så, det är lite vitt kvar som ska målas men det ska tydligen göras av någon annan, vi får se, annars får vi väl ta o måla lite i midsommar oxå. Jag e lite less på att måla nu men det blev riktigt riktigt fint. Det kommer bli så himla fint huset. Det är i princip färdigt inomhus, ska bara sättas lite dimmers o sånt, men golv o väggar e klara o möblerna är inhandlade o d kommer bli så himla fint, ser verkligen fram emot att se slutresultatet.

Jag åkte ju tåg ner i fredags, vad ska jag säga som vanligt så lyckas ju SJ inte hålla tiden. Så 1 timme försenad var jag framme. Jag blir så himla trött, jag lyckas aldrig att åka smörtfritt med sj d e helt omöjligt. Men jag kom ju fram iallafall.
Hemresan idag tog lång tid, det var lång kö mellan Jönköping o Gränna o sedan var det kö från en bra bit innan Södertälje hela vägen in i Stockholm. Det är inte roligt att sitta i kö. Men vi kom på att jag hade ju podcast från Äntligen helg, det e ju så sjukt roligt. Inte helt lätt att fokusera sig på att byta fil bara när man asgarvar :) men tiden gick fort då iallafall .)

Shit jag känner att mina blogginlägg verkligen inte är specielt inspirerande just nu.... Ska jobba på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar