måndag 18 maj 2009

Måndag igen

Galet trött idag, hade tänkt att jag skulle sova idag men det blev ändrade planer, blev en fulltecknad dag idag oxå o resten av veckan oxå vilket iofs e bra. Jag får sova på Torsdag när jag e helt ensam hemma. Ska bli ganska så skönt, jag e lite socialtrött just nu, det har gått i ett hur länge som helst väldigt lite ensam tid o jag behöver min egen tid ibland.
Jag o L har konstaterat att vi gör väldigt lite på egen hand senaste tiden,vi saknar det båda två. Idag ska vi iallafall på bio, jag vann två biljetter till en film som har premiär först i Augusti. Ska bli intressant att se filmen och skönt med lite osstid oxå.

Helgen har varit riktigt trevlig, mycket häng med T o dotter, lite ESC och igår tog jag ledigt från allt o bara låg i soffan medan L umgicks med en kompis. Det var skönt att bara softa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar