torsdag 21 maj 2009

Film

Igår såg jag en intressant film, kanske inte så mycket för innehållet för den var sådär men den innehöll inte en enda man eller pojke. Fanns inte en enda i bild eller nåt. Inte så att det var en flatfilm utan det handlade bara om kvinnor, The women hette den ju passande. En flata hade dom fått med oxå .)

Idag har det inte hänt så mycket precis som jag hade planerat, så det var ju bra.
Imorgon bär det av till Mellby med tåg. Tyvärr blir d inget IKEA för mig för dom måste åka dit redan imorgon. Det jag såg fram emot mest blev d inget av med, det e synd men går d inte att vänta så går det inte så jag hoppas för deras skull att dom väljer rätt.
Jag vill ju inte heller att bygget ska stå still så det e klart att dom får åka utan mig känns lite trist bara att inte vara med,
Fick reda på den glada nyheten att när väl panelen är på plats på huset så ska den målas en gång till, nämen det var väl kul!!! Hela huset en gång till, kan det bli roligare än så. Våra utemöbler kommer bara längre o längre ifrån att bli klara någon gång :)

Nu ska jag packa lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar