tisdag 26 maj 2009

Spiken

Jag har ju glömt att berätta. Jag är inte bäst i världen på att spika, eller jag tror att det är fel på dom spikar jag ska slå i, dom e för veka o kroknar bara. Hur som helst så satte jag L´s pappa på plats i söndags. Han hade tagit fram den värsta spiken han hade o letade fram tillräckligt mycket brädor som jag skulle slå i spiken i. Han såg riktigt nöjd ut när han gav mig det, han trodde inte att jag skulle fixa det. Han sa inte så mycket sedan. Han visste nog inte hur envis jag e. Det var inte så svårt faktiskt även om jag var lite trött i armen sen, men jag fick igenom det o det var 4 tjocka träbitar jag slog ihop, ganska nöjd var jag sen.

Idag borde jag ha handlat presenter till W o M som vi ska gratulera i helgen men jag orkade inte. energin e helt bortblåst just nu. Det får bli imorgon eller så. Vi vet vad vi ska handla ungefär så d ska väl inte ta så lång tid.
Imorgon ska håret klippas äntligen, eller den här gången känns d som det gått hyffsat bra ändå, men jag måste tunna ut det, jag har ju så mycket hår så d ska bli skönt att bli av med lite hår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar