onsdag 6 maj 2009

Så rolig

Har laddat ner ett helt gäng med podcastar med Carina Berg o Daniel Breitholtz, igår när jag åkte tunnelbanan hade jag problem. Det ser ju inte normalt ut om man sitter o skrattar för sig själv, så jag fick gömma ansiktet så mycket som möjligt så jag inte såg ut som en galning. Mycket händer för munnen o så, dra upp halsduken lite o så. Alltså hon e ju så himla rolig så jag dör, älskar hennes humor. Han e väl ingen större idol men tillsammans blir dom världsklass. Får fortsätta sitta o gömma ansiktet när jag åker tunnelbanan :)

Pryar en hel del nu, känns bra får mer ansvar o så, får se var det kan leda. Fick ändra lite planer för nästa Mellbyresa, vi får åka i två omgångar helt enkelt men det funkar ju oxå. Man måste prioritera o det gäller att försöka prioritera rätt o inte bara tänka för stunden utan oxå tännka lite på framtiden. O Linda kan få jobba lite extra en dag istället hehe

Ska gå på ett favoritpass på spinning ikväll tänkte jag, ska bli roligt.

2 kommentarer:

  1. Känner samma sak när jag lyssnar på deras Podcast. Sitter och skrattar högt för mig själv och kommer på mig att försöka att gömma mig bakom skärmen på jobbet. Men visst är dom bäst! Trist att hon går på mammaledigt snart..Kram

    SvaraRadera
  2. Garva på bara, det är ju inte så att du skulle vara den enda som betädde dig som en dåre på tunnelbanan. Annars kan ju munskydd vara en ide´, de är ju på modet just nu.

    SvaraRadera