söndag 31 maj 2009

Helgen

Helgen har varit riktigt najs, vi har hunnit med massa saker o massa umgänge.
Började lördagen med att fixa brynen, lite jobbigt att åka 20 mil för att fixa dom men har man hittat någon man trivs med så har man. Wilma var så söt när hon frågade vad jag hade gjort med mina lgonbryn, men hon tyckte att det var fint iallafall. Sedan hängde vi ett tag m T på stan kollade på lite prylar till huset, sedan slöt LJ upp för en lååååång fika på bara vara, hur najs som helst i solen. Kan inte bli mycket bättre iallafall. Kvällen blev oxå kanon, underbar grillad mat och Robinsson med en totalt oväntad vinnare. Sånt gillar jag när en underdog kan segla upp på slutet o ta hem hela skiten. Smyga med lite sådär lagom o sedan vara bäst när det gäller. KUL!
Sedan hamnade vi allihopa inne på Wilmas rum o jag tror att alla tyckte att det var väldigt trevligt för vi blev kvar där lite väl länge kanske.
Idag har vi spelat badminton och sen hann vi med en runda med frisbeegolf (väldigt osäker på stavningen). Alltså jag e så sjukt dålig på att detta så det är nästan pinsamt o att man inte blir bättre heller när man har 18 hål på sig o X antal kast. Det går verkligen inte att lära sig. Det e coolt att se dom som kan bara slänga iväg den hur långt som helst o rakt o fint. Lillebror e riktigt bra lite impad e jag allt. Men en väldigt lång promenad blev det iallafall. Det var skönt i solen. Att både W oM var med o inte klagade för mycket är otroligt bra gjort. Det e ju trots allt inte så kul att gå runt o inte göra så mycket kasta lite men d tröttnar man ju oxå på. Men trots värme o längd så var dom jätteduktiga.
Innan vi for hem hann vi med en morsdags middag oxå, den blev snabb men maten var god.
Det har varit en väldigt bra helg.
Jag tror att vi lyckades hyffsat med paketen, mest nöjd blev nog W över sin mp3, hon var inte helt lätt att få kontakt med, lurarna satt där typ hela tiden, det e väl ett bra tecken. M´s tvspel var npg lite svårt men Hello Kitty bikinin gick hem, den fick följa med på kvällsduschen :)

Veckan vet jag inte så mycket om just nu, ska försöka tvätta bilen (inte kul) o sen även måla klart utemöblerna, dom kan inte stå sädär längre nu. Dom kan ju behöva användas snart ju. Kan ju bli en favorit i repris på lördag, vänta tvn ut mot balkongen o sitta där o kolla på Sverige-Danmark, då måste man ha något att sitta i.
Hoppas på lite mer sol så jag kan jobba mer på brännan :)

1 kommentar:

  1. Det var en härlig helg. Den var uppskattad från alla. Det var extra kul att göra lite grejer ihop tex badminton och frisbeegolfen. Dessutom var det väldigt mysigt på kvällen i W´s rum. Tack och hoppas det kan hända igen. Här eller hos er. ADDE

    SvaraRadera