måndag 1 juni 2009

Sol!

Idag har jag börjat en kur, jag gillar inte bantningspiller men idag ska jag ge det en chans. Just nu känner jag mig dock drogad men d ska tydligen kännas så. Ja inte hela tiden då men just nu e d ok. Jag litar på min säkra källa.

Det är ju strålande sol ute idag, känns som sommar så idag åker flippisarna fram d betyder sommar!. Tyvärr har jag läst på smhi att vädret inte kommer att hålla i sig. Hade ju hoppats på en solig helg iallafall men det verkar inte bli så. Får ändra om lite i planeringen tror jag.
Men idag ska vi iallafall njuta av sommaren o göra säsongspremiär på Loopen. Bästa stället i stockholm på sommaren, eller iallafall topp 3. Deras ceasarsallad med räkor e underbar. E inet alls hungrig men det blir gott ändå :)

1 kommentar:

  1. Inte lepigen va? De är rent av livsfarliga!
    va rädd om dig!

    SvaraRadera