torsdag 25 juni 2009

Onsdag fast det är torsdag

Blev en schysst kväll igår. Räksalladen på Loopen e grym. Tyvärr fastnade solen bakom bron så d blev lite kyligt på slutet. Men det e riktigt najs där. Överfullt som vanligt.
Gick hem igår, sjukt varmt. När man gå över västerbron så e d ständigt storm där o det var riktigt behagligt men när man kommer ner från den o hamnar i lä så forsar ju svetten fram. Man känner sig ju inte helt fräsch direkt. Kollade upp igår så det är 6 km hem o det e ju en lagom promenad. Blir nog en promenad hem idag oxå. Först en fika med Erika, det var riktigt längesedan vi träffades så det ska bli trevligt.
Imorgon måste vi tyvärr försöka shoppa lite kläder, vi ska ju på fest på lördag o jag e så trött på dom kläder jag har. Vill ha något sommrikt nu. Hoppas att vi hittar något. Blir nog Forum Nacka, gå på stan e ju helt omöjligt nu, värme plus alla turister håller jag gärna mig undan för när jag ska prova kläder. Önska mig lycka till :)
Hamnat på en liten platå just nu på vågen, mitt tålamod e ju inte det bästa så jag hoppas att det släpper snart igen. 3 veckor kvar till semestern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar