torsdag 18 juni 2009

Midsommar

Regnet öser ner utanför fönstret, det e vad jag kallar midsommar väder :)
Idag bär det av till Mellby ska äntligen få sova i huset i dom nya sängarna o se om dom e sköna. Skulle ju vara skönt med lite sol oxå iofs. Annars ska vi mest ta d lungt hoppas jag, lite pyssel e d ju med huset såklart men inte som dom arbetspass vi haft tidigare när vi varit nere. Sen ska vi hänga lite med turkietbitchen Ida oxå, hon har lovat bubbel så d hoppas jag att hon håller :)
Ser väl inte helt fram emot bil resan ner, det är redan sjuka köer ut ur Stockholm, håller alla tummar i världen för att dom har slutat tidigare o att d flesta åkt när det e dags för oss. Erkänner att det låter för bra för att vara sant.

Jag saknar min vän, nu var det ett tag sedan vi sågs. Vi var inne i ett stim ett tag men nu har det bilvit ett allt för långt uppehåll, men när avståndet e 20 mil blir d lite svårt att få till det. Men dte blir ju desto roligare när man väl träffas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar