lördag 27 juni 2009

Shopping

Jag har blivit helt kass på att shoppa. Förut kunde jag shoppa hur mycket som helst nu e jag helt värdelös. Idag har vi spenderat typ 5 timmar på Forum Nacka med hur många affärer som helst. Vad kom jag därifrån med? En bok och en piké, ja men det var väl bra. Katastrof.
Jag ville ju hitt anågot till imorgon något sommrigt o kanske lite mer tjejigt än det jag brukar h apå mig men så fort jag provade något så kändes det som jag skulle på maskerad o d känns ju inte bekvämt. Jag vet inte jag får nog fortsätta vara som jag är iallafall. Det positiva e ju att jag inte spenderade så mycket pengar iallafall :)

Vi kollade på en konstig film ikväll, Next, den var ganska bra men slutet e väldigt konstigt, ska inte säga varför men det var det. Men jag tror att jag tyckte den var ganska bra. En gammal fim med Nicholas Cage, tycker han e ganska så bra i sina roller faktiskt.

Kollade ju på fotboll oxå såklart. Vet inte vad jag ska tycka om matchen, den var kul i andra halvlek o man kan egentligen inte vara besviken när man ligger under med 0-3 o hämtar upp det till 3-3 men sedan tyvärr får stryk på straffar. Ett roligt fotbollslag e dom iallafall som vågar satsa framåt. Men nu var det slut på det roliga för den här gången.

Vi köpte en kokbok idag oxå, vi har kört fast lite kan man säga. Fanns många goda recept i den som vi får ta o utforska. Ligger ju back en middag som vi måste fixa till så om vi övar upp oss under sommaren så kanske vi vågar bjuda tillbaka i höst.

Imorgon blir d fika med M på stan, sen en promenad hem ca 6 km o sedan ska det bronsas på balkongen i värmen o solen. Måste passa på när solen e framme läste några dystra prognoser men dom har ju haft fel förut så d hoppas jag verkligen att dom har nu oxå. För nu vill vi njuta av solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar