fredag 5 juni 2009

- 3,2

- 3,2 efter 4 dagar det är jag ganska så nöjd med. Känner mig inte så yr längre, lite matt i kroppen bara men det är helt ok ändå. Det är skönt med en riktig kickstart då blir jag mer motiverad att fortsätta. jag älskar ju godis o allt annat som är onyttigt dne här veckan har jag inte ätit något sånt alls o e inte direkt sugen heller. Det e jag riktigt stolt över. Hade tänkt att hoppa över idag och vara lite onyttig för att fira L men jag har fått godkänande att fortsätta. Jag vill ge det en verklig ordentlig chans. Jag vill se ordentliga resultat innan semstern. Ska börja gå lite mer nästa vecka oxå, har inte riktigt orkat det den här veckan.

Mår fortfrande inget vidare, benen har slagits undna rejält just nu men jag kommer tillbaka.

Idag fyller min kärlek år o då ska jag bättra mig o ge henne en underbar dag. Lunch väntar på henne när hon kommer hem o ikväll ska vi ut o käka på en restaurang som hon väldigt gärna har velat gå till. Tyvärr e d ju ca 7 grader ute o blåst så den där fina uteserveringen dom har den lär vi inte prova på. Shit var tog sommaren vägen? Jag hoppas iallafall att hon blir nöjd med sin dag.

1 kommentar:

  1. Grattis Fia.. -3,2 är ju väldigt bra på en sådan kort tid.Kram

    SvaraRadera