söndag 28 juni 2009

Varmt!

Shit vad det e varmt, jag klagar inte men det är väldigt varmt ute. Vi började dagen med en lång promenad, trodde inte det skulle bli så långt som det blev men det blev en bra runda, den kommer jag nog gå några gånger i sommar. Lagom mycket upp o ner o så. Tyvärr hade jag ett litet skavsår som jag hade plåstrat innan vi gick men med tanke på värmen så åkte det av ganaks så snart så d gjorde lite ont o blödde lite men jag e van vid skavsår så d var lungt ändå. Kanske måste hoppa över promenad imorgon bara. Sen var det bronsning på ballen som gällde men det gick bara att sitta där en stund i taget för det var som en bastu. Har lite vätske brist just nu tror jag av all svettning men jag har allt fått lite mer färg iallafall.

Jag e sugen på att se en bra film men det finns ingen bra som hyr ut här i närheten. Den som ligger granne typ har nog struntat i att ta in nya filmer på ett tag kan man säga så det får bli något annat att göra helt enkelt. E lite uttråkad.

Gårdagens fest var riktigt trevlig, god mat o trevligt sällskap lite nya trevliga människor träffade vi oxå. Sen var Stefan o Patrik där oxå, vi träffades senast förra sommaten efter det så har Stefan haft en hjärnblödning så han har tappat 54 kg. En helt ny människa kan man säga. Kul att se att han verkar må bra iallafall.

Veckan vet jag inte så mycket om än. Onsdag-torsdag e uppbokade iallafall och på onsdag flyttar tyskan äntligen ut så då ska vi fira :)
Sen e d väl hemtjänstgöring som gäller, fortsätta tvätta handdukarna så vi kan använda dom nästa gång vi e i Mellby. Ser verkligen fram emot semestern. Tänk om vi skulle få bada i havet för första gången. Vädret har ju inte varit strålande tidigare vi varit där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar