tisdag 2 juni 2009

Jag vet inte längre

Jag vet inte vem jag är längre, känns inte som Fia finns kvar längre, kvar är bara en värdelös hög lix.
Jag vet inte vad jag vill, jag vet inte vad jag kan, jag har ingen aning längre.

Idag har jag gjort något som jag verkligen inte trodde att jag var kapabel till. Jag skäms enormt o känner inte igen mig själv. Jag tänkte på dig hela dagen men tänkte att jag ringer lite senare för att du skulle få berätta vad du fått i paket o sen missar jag att ringa när kvällen kommer. Så sjukt dåligt så det finns inget att säga om det. Det här är Fia känner jag inte igen o den här Fia HATAR jag. Jag vill verkligen inte vara såhär o jag hoppas verkligen inte att jag är så som jag känner mig men risken finns att jag är så numera.....

2 kommentarer:

  1. Men lilla gumma, Den Fia jag älskar och känner hon finns där- Döm inte dig själv så hårt. Det är mänskligt att fela och glömma.

    SvaraRadera
  2. Håller med Taina, det är bara mänskligt att fela ibland, men de är en storhet att kunna inse det!!!

    SvaraRadera