måndag 22 juni 2009

Måndag

Trots en hel del syndande i helgen så visade inte vägen någon katastrof siffra bara en liten uppgång men jag hade räknat med mer så jag e riktigt nöjd. Nu e det 4 veckors stenhård disiplin som gäller, hoppas att jag når målet innan midsommar, men vet jag att jag har gjort allt jag kan så ska jag vara nöjd ändå.

Jag glämde att berätta något om helgen. Jag har ju en del sömnproblem när jag e hemma men när jag är Mellbystrand så sover jag hur bra som helst, det e så skönt. Det finns ett lugn där som jag inte hittar i Stockholm. Skönt e d iallafall.

Idag borde jag måla möblerna på balkongen, solen skiner så jag ska försöka ta mig i kragen o göra det. Det e ju lite trist bara men det vore ju bra om dom blev klara någon gång. Om sommaren kommer så e d ju skönt att ha något att sitta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar