tisdag 28 april 2009

FETT jobbigt

Har varit på det jobbigaste spinningpasset någonsin. Ingen vila alls på 55 minuter oj så trött jag var. Mesta dels stod vi upp oxå helt galet, hade mjölksyra hela vägen upp till ögonbrynen o då skämtar jag inte. Men det var riktigt bra musik så det var nog det som gjorde att jag orkade.

Har börjat måla balkongmöblerna nu, gjort två storlar. Lite svårt att få plats så jag får ta lite i taget. Imorgon ska jag "prya" lite igen, får se om jag lär mig något nytt.

Ska bli skönt o ganska kul att åka till Mellby i helgen även om planerna var annorlunda från början, fick meddelande idag att det finns en bit över 0,5 km brädor att måla så vi har ju minst sagt lite att göra. jag gillar ju att måla så det e ju bara att dra på sig jobbarbrallorna o måla på.
Får se om det blir Örebro helgen efter istället om någon vill att vi ska komma o hälsa på då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar