tisdag 7 april 2009

Vändning igen?

Jag vet inte men det känns som det är nedförsbacke eller säger man uppförsbacke. Känns som nedförsbacke, jag lixom glider mer än kliver, fattar du? Alla älskar solen o våren o det gör ju jag oxå egentligen men jag får oxå en liten dipp då av någon anledning, så det e kanske det som är på g nu, vad vet jag. Helgen var ju kanon men för varje helg känns det som måndagen kommer snabbare lix. Livet känns rätt meningslöst under vardagarna, hårda ord men det känns lite så. Klart att det finns mening med livet men det e tungt.
Vet inte riktigt vad jag kan göra mera som jag inte gör idag, jag försöker ju men inte tillräckligt bra troligen.

Idag har jag iallafall pumpat däcken på cykeln så jag har gjort något så nu ska jag försöka använda cykeln en del.
Fick en helt galen idé idag men det känns långt bort o jag vet inte om det e min grej o jag vill inte göra det själv men det vore kanske bra, ett mål....

2 kommentarer:

  1. Jag hänger på, oavsett vad det är. Bara det inte gör ont. Kram och tack en en gång för helgen.

    SvaraRadera
  2. Vad för idé? Nu blev jag nyfniken. Jag gillar utmaningar och tävlingar så är det något sånt så är jag sten-på. LB

    SvaraRadera