tisdag 21 april 2009

Kär...

Ja jag e kär... i en glass, nya Magnum e gudomlig, kan inte vara annat än kär i den.
Sen e jag lite småkär i Robinsson Angela, shit vilken kropp o röst, tror jag ska börja träna på Sats Odenplan för det e där hon hänger o tränar, skulle säkert få mycket tränat då :)
Okej då jag e lite kär i Linda oxå då (bäst att säga det annars blir hon lite ledsen i ögat) Hon vet att hon e störst i mitt hjärta.

Tyvärr blev d inget nytt uppdrag idag vi gör ett nytt försök imorgon om inga nya besked kommer under natten, som det gjorde inatt.
Vi har varit ute o kollat på golv till huset idag. Dom bygger med en sjuk fart där nere så nu e d snart dags för invändigt arbete o golvet e visst det första man lägger så nu har vi kollat golv. Jag tror vi är överens om att vi vill ha ett mörkt golv o ljusa väggar. Högst på listan är ett valnötsgolv, han som har sista ordet verkade inte helt främmande för den tanken. Sen kan det bli 50-tals tapet eller rämder på fel håll på väggarna, jag e mest inne på ränderna tycker det e riktigt schysst.
Sedan köpte vi färg oxå, efter att ha kollat priser på nya utemöbler insåg vi att det vi vill ha var för dyrt just nu så det får bli till att måla om det vi har. Kan ju bli som nya, vita ska dom bli o sedan lite nya dynor med lite färg på kommer bli snyggt. Sedan kanske det blir trätrall på golvet vi får se. Men först får det allt bli lite varmare ute igen, inte kul att stå o jobba ute i kylan....

Jag har faktiskt lite träningsvärk idag, sjukt nöjd med det. Kanske kom på ett bra program igår som ger lite muskler. Vi fär väl se.
Imorgon ska vi se semifinal i handboll Hammarby-Alingsås, ska bli riktigt kul. Blir nog bra tryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar