onsdag 22 april 2009

Hammarby...

Det var bra tryck i hallen men jag måste säga att det är bättre tryck i Idrottshuset när Lindesberg spelar där. Sen kan det ju oxå ha berott på att Hammarby var överlägsna så att spänningen aldrig riktigt fanns där. Roligaste ramsan jag hört vara iallafall "ojämna lag, dela om... ojämna lag, dela om" Skitkul tycker jag :)

Är lite bränd efter solningen o har skavsår efter att ha gått hem från Odenplan idag. Skavsår som inte sitter på fötterna, ajaj...

Imorgon blir d nog ett pass på gymmet igen tror jag.

Senaste uppdateringen om huset e att det går sjukt fort o att det kan vara klart att inredas när vi kommer ner nästa gång. Helt galet om det skulle vara klart innan sommaren. Men man ska inte hoppas för mycket, som sann närking så kan jag ju inte ta ut något förens det e helt klart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar