onsdag 29 april 2009

Plankor

Exakt 105 plankor á 5.40 ska målas minst 2 gånger på alla sidor o det är bara dom röda sen ska det visst vara några vita oxå. Någon som funderar på vad jag ska göra i påsk? Sen måste vi hinna köpa golv, tapeter o kakel. Spännande att se om vi kommer överens med svärismor, svärisfar e på whiskeyresa så han får bara lita på oss. Ska visst bli fint väder så det blir lite jobb på brännan oxå.

Idag var det lite pryo igen, gick bra känner att jag har ganska så bra koll, hoppas på lite mer ansvar snart. Det där med tålamod igen :)
Gick hem från odenplan idag igen, himla skönt när man e klar men västerbron e inte rolig när man e på väg upp o idag blåste det kallt oxå. Men när man e på toppen o kollar in mot stan måste man ju säga att det är ganska cool utsikt, känns som att man ser hela Stockholm då. D e fint!

Imorgon e en dag med märkliga känslor, ingen dag jag firar iallafall så kan jag säga. Men jag vet inte om jag sörjer heller jag vet inte men det känns alltid lite märkligt just den här dagen. Får se hur det känns imorgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar