onsdag 15 april 2009

Hur svårt kan det va?

Varför ska det vara så svårt att någon får ut något av att umgås med mig? Att någon faktiskt uppskattar att ta en fika med mig o prata o dela med sig till mig o lyssna på vad jag har att säga o dela med sig av. Varför är det så svårt?
Det e ju inte så egentligen att jag tror att någon tycker att jag är en dålig människa eller så men för mig är det ändå stort o jag vill inte att någon ska känna att jag tar någon förgiven. Jag uppksattar mina vänner o jag vill att dom ska veta det.
Jag har enormt svårt för egoism o självupptagna människor o min värsta fasa är att bli eller uppfattas som en sådan människa så därför kan jag nog i vissa fall kanske bli åt andra hållet o försäkra mig om att ingen tycker så, det kan kanske bli jobbigt i längden.

Idag blev det en dagsutflykt till Örebro, kände att jag hade behov av lite T tid o en lång fika med henne. Skönt att kunna hänga med henne o bara vara, idag blev det lite vaxning av ögonbrynen oxå :) Snyggt blev det o inte alls så smärtsamt som att plocka dom så det kommer dte bli i fortsättningen även om det skulle innebära att åka till Örebro för att göra det. Men det borde nog gå att hitta här i stan oxå :)
Hann med en snabbis hemma o bror m familj oxå. Det var längesedan vi sågs sist känns det som. Men det är bara 2 veckor kvar sedan blir det ett lite längre besök igen med övernattning i bastun.

Ser fram emot helgen faktiskt. Lite besök o sedan ska vi försöka kolla efter lite nya möbler till balkongen. Dom som står nu ser för gräsliga ut. Vi vet egentligen vilka vi vill ha men dom e lite i dyraste laget så vi får se om vi kan hitta några billigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar