fredag 24 april 2009

Sjukt trött

Jag såg knappt när jag skulle in i duschen imorse, jag fick knappt upp ögonen så mycket att jag såg. Att gå upp kl 6 e inte min grej men ska jag göra något så går jag upp. Man har ju inget val lix. Jag e ingen barnunge som gnäller o vägrar att gå upp när jag måste :)

Gjorde mitt uppdrag snabbare än beräknat så nu sitter jag o väntar på L så att vi kan åka o kolla på skor till Örebropinglan, det e ju så när man bor i storstaden där e ju utbudet lite större än på landet haha. Sedan bär det av till Örebro, ska vara barnvakt till busfröna ikväll o imorgon blir d en T dag. Förhoppningsvis med lite gymmande men det beror på om jag kan räta ut benet imorgon för det kan jag inte idag. Jag ska inte springa o jag får skylla mig själv men det e lite synd om mig eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar